Judėjimas be skausmo

Kiekvienas rūpestingas raitelis prieš treniruotę ir po jos atidžiai rūpinasi savo žirgu.

Reikia išvalyti kanopose įstrigusius žemės grumstus ir akmenukus; šepečiais nuvalyti kailį – dulkes, purvą; iššukuoti karčius ir uodegą; apšilimas, atvėsimas; specialūs tempimo pratimai žirgo kojoms, kaklui; gūnia ant nugaros, šalti kompresai ant pavargusių kojų.


Ar pasirūpinęs žirgu raitelis savo sveikata rūpinasi taip pat atsakingai?


Jodinėjimas veikia pilvo, nugaros, dubens ir šlaunų raumenis. Jie stabilizuoja liemenį, tuo pačiu stiprindami koordinaciją, stabilumą, pusiausvyrą ir lankstumą. Jojimas – puiki izometrinių pratimų mankšta.


Tačiau sustingęs raitelio kūnas, įtampa raumenyse, nugaros, dubens, klubo sąnario, kelių ar čiurnos skausmas po treniruotės – tai labai aiškūs kūno siunčiami signalai, kad reikia imtis papildomų priemonių ir kažką keisti savo įprastoje treniruočių rutinoje.


Kai kurie raiteliai sako – užlipu ant žirgo ir visi fiziniai skausmai dingsta. Taip, tikra tiesa – kūnas prisitaiko ir randa palankias padėtis, o kur dar emocinis gilaus ryšio su žirgu aspektas! Tačiau neapsigaukite – skausmingų padėčių vengimas ir prevencija yra skirtingi dalykai.


Jūs galite judėti be skausmo – kartais reikia tik šiek tiek kineziterapeuto žinių ir pagalbos.


Žirgas tikrai pajus gerą raitelio savijautą ir gal net jums padėkos :)






Aktualu
Paskutinės naujienos